Angrerett og retur
Her finner du spørsmål relevant til dine frakt- og returrettigheter når du handler hos Skintique.
Spørsmål og svar
Retur
Du har 14 dagers åpent kjøp når du handler i vår nettbutikk (gjelder ikke ved kjøp i butikk), fra datoen du mottar din bestilling (jf. Angrerettloven § 21). For å gjennomføre en retur kontakter du kundeservice på e-post som vil sende deg et returskjema og returetikett. Du kan også benytte standard angrerettskjema som fulgte med i ordrebekreftelsen du har mottatt på e-post.
Returgebyr på kr 39,- trekkes fra på retur av bestillinger under 1000,-.
Du har selv ansvar for å kontrollere leveransen og se at produktene er uskadet når du mottar pakken. Ved eventuelle feil eller problemer med bestillingen må du ta kontakt med kundeservice snarest på e-post: kundeservice@skintique.no
Produktet må være uåpnet og i originalforpakning med forsegling og kan ikke være ødelagt eller skadet for å kunne få godkjent retur.
Vi behandler alle returer fortløpende. Ved godkjent retur vil vi tilbakebetale beløpet (minus evt. returgebyr) til betalingsmetoden du brukte ved bestilling.
Reklamasjoner
Har produktet blitt skadet i forbindelse med pakkefrakt? Ta kontakt med oss innen to dager på vår e-post. Legg gjerne ved bilde av skaden: kundeservice@skintique.no
Dersom du har en reklamasjon på et produkt kjøpt i vår nettbutikk tar du kontakt på vår e-post med en forklaring av feilen på produktet. Legg gjerne ved bilde av feilen: kundeservice@skintique.no
Når det kommer til reklamasjoner knyttet til allergiske reaksjoner forårsaket av vår hudpleieprodukter er du ansvarlig som kunde å kun teste produktet på et lite område på armen før du bestemmer deg for å smøre deg inn på større deler av kroppen. Vi tar ikke ansvar for eventuelle allergiske reaksjoner og kundene må selv være ansvarlige for å lese ingredienslisten for å utelukke eventuelle allergier.